Wizyta w 3giga - przy okazji naprawy klawiatury laptopa

    Ave legiony sława i chwała, w końcu mam laptopa i dalej nie mogę się przyzwyczaić, że nie muszę kopiować litery "m" (ciągle chce ctrl+v). Odebrałem chwilę temu mój sprzęt i ciągle się na tym łapię. W każdym razie ja nie o tym.
    3giga to firma związana z komputerami. Serwis, kupowanie sprzętu, takie sytuacje. Kilka dni temu oddałem laptopa do naprawy ze względu na to, że od dłuższego czasu była usterka w postaci niedziałających klawiszy. Do tej pory były to tylko dwa, ale od półtorej miesiąca do sytuacji dochodziło także "s". I to było już problematyczne. Wobec tego stwierdziłem, że czas na naprawę.
    Zapłaciłem za wymianę klawiatury 120 zł. Za czyszczenie 50 zł. 10% zniżki i wyszło 161 zł za dwie usługi. Sądzę, że nie wyszło aż tak drogo, jak się spodziewałem. Kontakt był ciągły. Codziennie praktycznie dostawałem informację - wczoraj w związku z tym jak wygląda sytuacja i ile będzie to dokładnie kosztowało. A dziś - że laptop jest już naprawiony i do odbioru.
    Co sądzę o usłudze? Ogólnie byłem trochę sceptycznie nastawiony. Niespecjalnie ufam ludziom, którym muszę oddać mój laptop. No niestety. Ale jestem pozytywnie zaskoczony i zadowolony.
    Polecam, jeśli ktoś mieszka w Białymstoku i potrzebuje jakiś usług związanych z komputerem lub laptopem.

4 komentarze:

  1. Nie mieszkam w Białymstoku, a szkoda, bo jestem psuj, i nawet jak dbam bardzo o komputer, jakoś magicznie się focha na mnie, każdy jeden ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewien, że w Twoim mieście znalazłoby się także przynajmniej kilka dobrych firm. Jako zagorzały przeciwnik Białegostoku jak tylko widzę "szkoda, że tam nie mieszkam" coś mną targa ;D.

      Usuń
    2. XD bywa i tak c: są, ale koszta...

      Usuń

Kulturalnie, grzecznie, bo jak poleci bezpodstawna krytyka, to w łeb!

© Agata | WS | x x.