`nieskoordynowany urodzinowy bełkot, bo mogę

    Dzisiejszego dnia kończę dwadzieścia lat. Życzenia mile widziane, jeśli ktoś takie reflektuje - nie będę o nie żebrał. Dziś jednak Facebook, telefon i skype non stop brzęczy mocą życzeń.
    Zdziwiły mnie najbardziej te, które wyrażały nadzieję, jakobym znalazł sobie kogoś (lub poznał) i zakochał się. Zastanawiam się dlaczego, do cholery, ktokolwiek miałby chcieć czegokolwiek podobnego.
    Znaczy jasne, może fajnie by było, ale to nie gwarantuje szczęścia, a ludzie sprawiali wrażenie, jakby to było właśnie to!

    Z kolei moja rodzicielka odmłodziła mnie o rok i była święcie przekonana, iż mam dziewiętnaście lat. To urocze, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że sama miała małe pretensje, kiedy jej matka nie była w stanie powiedzieć ile córka ma lat. Ach, te przewroty akcji!

    Jak, być może, niektórzy wiedzą jestem zwolennikiem filozofii "Nie graj meczy rankingowych od razu po osiągnięciu trzydziestego poziomu doświadczenia" jeśli chodzi o League of Legends.
    Sprawdza się jak widać, w końcu jestem po placemate i Silver IV, ku mojemu zdziwieniu, mnie przywitał. Kto wie, może podejmę walkę o coś więcej?

by morth

    Jakby ktoś chciał kupić mi grę (hehehehe, nie), to Steam i Origin - Dracjonis.

7 komentarzy:

  1. To jak już kupujemy sobie gry, to ja poproszę o Wiedźmina trzeciego, będę zapijać potwory, by tym sposobem zafundować im dziki zgon huehue ;-) Najlepszego z okazji urodzin ;-)
    www.nankurunaisaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to zabawne jak własna mama nie zna dobrze wieku swojego dziecka.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A może lepiej będzie o wyjście z inicjatywą do innych, a nie czekanie na wszystkich? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego. Dwudziestka wydaje się być jakąś poważną cezurą, czyż nie? Już nie jesteśmy "-naście", eh.

    " Życzenia mile widziane, jeśli ktoś takie reflektuje - nie będę o nie żebrał." czy tylko ja widzę tu pewną sprzeczność? xD

    Dostajesz masę życzeń no i w dodatku nawet takich serio życzeń, łącznie z życzeniem zakochania się. Ciesz się tym bo niektórzy życzeń nie dostają na przykład wcale, albo w większości fałszywe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to dopiero zaczyna się życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wmówiono nam, że to bycie z kimś jest gwarantem szczęścia, co jest bzdurą. Wiem to bo sama jestem z kimś, z kim mi dobrze, z kim jestem szczęsliwa ale...w życiu nie tylko o to chodzi:) Więc, po prostu, spóźnione wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chociaż żadne życzenia nie zdejmą chyba klątwy z tej daty.

      Usuń

Kulturalnie, grzecznie, bo jak poleci bezpodstawna krytyka, to w łeb!

© Agata | WS | x x.