Libster Awards - bo ponoć trzeba mieć taką notkę, nie wiem!

    Trochę mnie ta nominacja zdziwiła. W sensie, nie spodziewałem się jej od tej właśnie osoby. Nadmienię, że bywam na blogu persony, która mnie nominowała do tejże zabawy ze względu na fajną muzykę. Tak jakoś pasuje dla mojego ucha owe piosenki, chociaż nie wszystkie. W tym momencie zwykle ludzie mówią, że są tacy wzruszeni i zaskoczeni, a ja Wam powiem tylko, że nie wiem czy podobny post w ogóle pasuje jako tako do tematyki mojego bloga, no ale...
    Ale po kolei. Mania Okumura zaprosiła mnie do tej zabawy. O co chodzi w Libster Awards?

Zasady Libster Award.
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
     Pytania, jakie zadała mi Okumura są, jakie są. Zdaje się, że dziewczę interesuje się mangą i anime, wobec tego starała się nie narzucać swoich zainteresowań aż tak bardzo dla odpowiadających, dając im możliwie największą swobodę, za co dziękuję, bo klimaty mangi/anime doceniam, ale nie lubuję się i nie rzucam tytułami to tu, to tam na lewo i prawo.

Pytania:
1. Jakie anime najbardziej lubisz?
2. Czytasz książki? Jeśli tak to jaka jest Twoja ulubiona?
3. Ulubiony cytat/cytaty?
4. Masz zwierzę? Jeśli tak to jakie? Jeśli nie to czy byś chciał mieć?
5. Co skłoniło Cię do pisania bloga? I dlaczego akurat taki temat?
6. Jakiej muzyki słuchasz? Wymień przynajmniej jednego wykonawcę/zespół.
7. Co byś zmienił w swoim życiu?
8. Jeśli mógłbyś przenieść się do świata z książki/anime/mangi/filmu to jaki byś wybrał i dlaczego?
9. Komentujesz opowiadania blogerów, które czytasz czy jesteś bardziej trybem ninji?
10. Czy lubisz od czasu do czasu usiąść sobie i rozmyślać na różne tematy?
11.Gdy masz zły humor co poprawia Ci nastrój?
 Czas na odpowiedzi. Prawdopodobnie nikogo to nie interesuje, ale skoro taka nominacja do zabawy już wyszła od kogoś, warto byłoby to wykorzystać w jakiś sposób.

Ad 1. Nie mam ulubionego anime. Być może dlatego, że od lat nie oglądam, a ostatnie, jakie moje oczy widziały to było yaoi coś z pieniędzmi w tytule. Chyba że tę bajkę na Disney XD o tym ostatnim władcy wiatru, wypadło mi z głowy. Ale nie wiem czy to anime.
Ad 2. Czytam, chociaż ostatnio stosunkowo rzadko. Nie mam za dużo kasy, a i książek niewiele, które mogłyby mnie w jakiś sposób zainteresować, wobec tego ostatnią jaką czytałem i mi się spodobała było "Prawa i powinności" Kariny Pjankowej, chyba trzeba by sobie załatwić swój własny egzemplarz. Pierwsza własna książka, brzmi dobrze.
Ad 3. Chyba nie mam.
Ad 4. Kiedyś miałem. Psa przez siedemnaście lat. Praktycznie od kiedy się urodziłem. Niestety zmarła, ale przynajmniej była wtedy spokojna. Wiedziała, że to nadchodzi i nie bała się, to duży plus. Posiadałem też myszki (miała być jedna, ale okazało się, że ta jedna, którą kupiłem była w ciąży i na Boże Narodzenie wydała na świat miot, mający malutkie, cztery, brzydkie myszki, które i tak pokochałem od razu) i koty. Czy chciałbym mieć znowu? Tak. Dużo czasu spędziłem ze zwierzętami, całe moje dzieciństwo i wciąż brakuje mi tupotu łapek, szczekania lub miauczenia, albo szurania łapkami po klatce. Ale póki co nie mam takiej możliwości, może kiedyś. Bardzo bym chciał.
Ad 5. Tutaj mogę odwołać się do tego, co napisane jest gdzieś w menu, czyli "Autor & skąd pomysł na bloga". W dużej mierze jest to tam wyjaśnione dla zainteresowanych.
Ad 6. O rany. To trudne, bo słucham bardzo różnej muzyki, ale jak chcesz tylko jedno, no to Rammstein. Na przykład. Na ogół wolę cięższe brzmienie, chociaż jest masa popowych piosenek albo r'n'b. Raczej rodzaj nie ma dla mnie większego znaczenia, grunt, żeby wpadło mi w ucho. No, może poza disco polo, tego nie trawię absolutnie.
Ad 7. Zbyt dużo rzeczy, bym miał wymieniać. Chociaż nie, nie zmieniłbym ich aż tak wiele. Zmieniłbym swoje zachowanie względem I., może nie odszedłby ode mnie.
Ad 8. Superbohaterów. Tylko Avengers albo coś takiego. Dlaczego? Bo lubię superbohaterów.
Ad 9. Chyba bardziej tryb ninja. Czasem pozostawię po sobie ślad, ale zwykle raczej jest to bardzo rzadkim zjawiskiem. Nigdy nie wiem co powinienem napisać, a samo "fajne" wydaje mi się nie na miejscu.
Ad 10. Piszę tego bloga. Czy to nie wystarczająca odpowiedz?
Ad 11. Nie wiem. Czasem gra, czasem obejrzenie kogoś albo czegoś śmiesznego. Kiedyś to było też czułe słowo od I.

No i to by było na tyle w ramach odpowiedzi. Jeśli chodzi o nominacje, to po pierwsze, tak naprawdę każdy w komentarzu może odpowiedzieć na pytania, na które odpowiadałem ja, jak i na te, które zamierzam zadać jednej personie. Dlaczego tylko jednej? Cóż, być może nie jest aż tak mało popularny, ale to jedyny, jakiego znam w tym nowym bloggowym światku. Kiedyś wyglądał on inaczej, mieścił się na Onecie i starych znajomych po prostu brakuje, a nowych jakoś nie palę się do poznawania.
Tak czy inaczej, pytania kieruję do Królika. Króliku, jesteś zobowiązany do odpowiedzenia. Dziękuję.

Pytania do Królika ( i do każdego, kto  chce odpowiedzieć też):
1. Podaj pierwszy zespół muzyczny lub wykonawcę, jaki przyszedł Ci właśnie do głowy. Jeśli masz z nim jakąś historię lub przygodę, to chętnie ją przeczytam.
2. Skąd się wzięło, że Królik jest królikiem? Dlaczego królikiem, a nie smerfetką, żółwiem, rybą lub kaczką?
3. Na jakich instrumentach potrafisz grać?
4. Śpiewasz? Jeśli tak, to czy mogę usłyszeć próbkę?
5. Nagrywacie swoje próby lub występy? Jeśli tak, to to samo, co wyżej - mogę zobaczyć?
6. Czy grałeś kiedyś w jakieś gry (planszowe, na konsole lub komputery)? Kiedy to było, jeśli tak i jakie to były tytuły (lub o czym były), a jeśli nie - to dlaczego? Chciałbyś jeszcze kiedyś zagłębić się w ten świat wirtualny?
7. Jakie masz wartości życiowe? Dlaczego takie?
8. Czy jesteś w związku? Jeśli tak, ile czasu?
9. Kim jesteś z zawodu i z czego się utrzymujesz?
10. Jakie było Twoje marzenie z dzieciństwa? Spełniłeś je?
11. Czy masz taką ulubioną rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
    Cóż, dzięki za libstera. Nie wniósł on nic do mojego życia, a notka jest, ponieważ no wiecie, to TAKIE wydarzenie, więc trzeba było o tym napisać. Jedna taka trochę o niczym może być, cóż tam. Życzę miłego odpowiadania.

5 komentarzy:

  1. Po raz drugi rzeknę, że cię zabiję, bo mnie się nominuje..no ale cóż, wypełnię to zadanie, może i dzisiaj jak z pracy wrócę coś naskrobię:)
    A mnie mogłeś pytać o anime, jestem też ich fanem XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.. wybacz za nominację, ale cóż.. sama nie miałam zbytnio kogo nominować i tak jakoś wypadło na Ciebie xD A że również czytuję Twojego bloga to pomyślałam "czemu by nie?" i tak jakoś wypadło :c Miło się też dowiedzieć, że mam fajną muzykę na blogu xD Ale no dziękuję za odpowiedź ^^
    Pozdrawiam ;*
    Manon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, w porządku ;) Stwierdziłem, że takie zabawy nie są dla mnie, ale dobrze mieć taką wiedzę ;). Dzięki za tę nominację tak czy inaczej.
      No i nie ma sprawy, odpowiedzi są ;). Pozdrawiam, morth.

      Usuń

Kulturalnie, grzecznie, bo jak poleci bezpodstawna krytyka, to w łeb!

© Agata | WS | x x.