`dom dziecka został zburzony

Nigdy, przenigdy nie zdawałem sobie sprawy z tego, że taka sytuacja będzie bolała tak bardzo. Zapewne dlatego, że po prostu nie czułem się zagrożony bardziej, niż byłem. Od lat  śledzi mnie przeświadczenie, że on mnie nie chce i nigdy nie chciał. Nigdy nie przyjmowałem do wiadomości takiej sytuacji, nie wydawała mi się realna, a nawet niemożliwa.
Co więcej, nawet gdyby coś takiego miało miejsce, liczyłem na to, że zostanę poinformowany jako jeden z pierwszych, albo chociaż w ogóle będę mieć taką informację, by ją przetrawić, zrozumieć i...
Ale nie. Jedyne co, to mam nadzieję, że  ona nie jest w ciąży, bo mój ojciec nie będzie dobrym tatą. A może będzie, bo to przecież kobieta jego życia. Więc pewnie i dziecko będzie tym najważniejszym. Skoro mnie skreślił już dawno...
Ojciec się żeni. A mój świat zawalił się jak domek z kart i niespecjalnie wiem dlaczego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kulturalnie, grzecznie, bo jak poleci bezpodstawna krytyka, to w łeb!

© Agata | WS | x x.